Fredagstrafiken på Gränby C

Hemma igen från Gränby c. Melwin var världens duktigaste, gnällde ingenting när han fick sitta i vagnen och höll i handen när han gick. Världens goaste lilla kille =)

Det är bra att Melwin som snart är två kan sköta sig, när kärringar med kundvagnar inte kan det. Gud så brottom dom har! Struntar helt i att dom kan köra på folk. Typ tar sats och småspringer om dom ser att nån ska åt samma håll. Synd bara att jag hade en barnvagn istället för kundvagn, hade jag inte haft det så hade jag kört på dom. Jag kan se rubrikerna i unt (Uppsala Nya Tidning): "20-åringens kundvagnsattack" och inne i tidningen ett citat från mig; "Det var rätt åt dom". Japp, rätt åt dom hade det varit!

Nu kanske man skulle ta och börja göra sig i ordning för att gå på parteeyy.. vet iaf vad ja ska ha på mig. Blir den lilla svarta, med tights och stövlar. Jeppers, det blir bra det.

SANDRA    

Kommentarer
Postat av: TeSS

Bra sagt huligan moster.!! hahah



/sis

2009-02-13 @ 17:00:03
Postat av: ida

hur är det med dg då

2009-02-13 @ 20:04:10
URL: http://thoursie.blogg.se/

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0