Fredagen den trettonde

ja fredag idag och första dagen av mina fyra lediga dagar! ligger fortfarande i sängen, ska strax upp och äta en macka eller två för magen kurrar lite. Inatt har jag verkligen sovit gott sa tio timmar. sköönt =)

Vad händer idag då? Ska försöak ta mig i krgen och städa upp här hemma, det är stökigt, alla kläder på golvet men det är bara för ja ha lite för mycket kläder för mina garderober. har föreslagit för mamma att vi ska bygga en walk in closet men det ville hon inte. varför inte liksom? senare ikväll får ja äntligen träffa jocke, som ja saknat honom, han ska kanske spela match och såfall ska ja kolla på den innan vi åker hem hit och börjar vårt alla hjärtans dag firande undra va vi ska göra i morgon?? baka en god kladdkaka tycker ja =) sen har han match i morgon kväll, hårt att va hockeyfru men ja gillart =) tänk sen när dom stora cashen kommer in och jag är lyxfru, då kommer sandra va avundsjuk!!!  slut snackat om de, för nu dör jag snart av hunger. hörs sen!



ps. inte alls nått rolit inlägg men bara för att ha nått att skriva liksom








Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0