För två år sen höll ja på skita på mig av nervositet!

heeej!!

hur står det till ute i stugorna?? här är det skit, haft ont i magen sne åtta i morse så jag gick hem från jobbet, dte vägrar gå över, fast jag ätit, inte ätit, tagit ipren, lagt en kudde på magen, allt!! börjar bli rädd att dte är något allvarligt. :/

gick bra och jobba när magen inte gjorde som ondast iaf. men nu ligger ja hemam i sängen. ska vila lite. hade en jobbig natt, jocke satt och spela i rummet brevid där ja sov så vaknade såfort dte gick dåligt för han som va ca en gång i halvtimmen och sen när han kom och la sig vid fyra så skulle han kramas, pussas och va lite jobbig, så ja blev pigg och sen va de ja som blev jobbig som skulel prata en massa. det kom ut mycket konstigt ur våra munnar som:
- tänk om du va en japan?
-du har ju strulat med dina tjejkompisar så då får ja också va otrogen (jag har väl pussat dom någon gång på munnen :P)
-skulle du tillåta mig ha sex med en hora om det gällde att jag räddade ditt liv vräker jocke ut sig också
- Vad skulle du göra om jag hade sex med en kille och du kom på oss!

ibland är våra samtila ganska intresanta. tillslut somna vi och vaknade också vid åtta med magont alltdå men åkte och jobba.

Idag firara jag lite också, min prövotid på körkortet går ut idag, alltså va det två år sen idag jag hade uppkörnning, vilken hemsk dag!!

ne nu ska ja vila!! gonatt!!








Kommentarer
Postat av: linnea

va härligt att prov tiden är över :)

2009-02-21 @ 21:55:01
URL: http://christinalinnea.blogg.se/
Postat av: mia

helt underbart är det :D

2009-02-21 @ 22:00:34
URL: http://girlsonline.blogg.se/?tmp=06232849

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0