Fika och ännu en fika!

hej bloggen! dålig uppdatering! :P

dagen har mest bestått av fika, först va ja och carro och fikade med en kvinna och en tjej som hade något erjbudande till oss(inget jag orkar gå in på men det blir nog ett nej) vi ska träffa dom nästa vecka igen. :/ sen gick vi en snabbis på stan och sedan träffa vi tove för ännu en fika. =) mm gott har det vart iaf =)



mer än det ahr jag inte gjort idag. just nu ligger ja i sängen har skit tråkigt, och saknar min pojkvän önskade att han va här och krama mig lite, ska fråga han om han vill ha lite sällskap ;)

ska nu inspireras lite på internet, hörs när jag hittat något rolgit :D

pussss







Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt!

2009-02-19 @ 19:28:52
URL: http://sweetlifestyle.se

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0