Får jag inte en riktig Billy så får jag väl nöja mig med en Billy i trä

kort rapport från gårdagskvällen med sällskapsspel och melodifestivalen (skönt med ett break från pluggandet). Tyckte att det i allmänhet var ettt ganska dåligt startfält igår i melodifestivalen och Markoolio hade helt klart snott från lejonkungen och Heat hade tagit ngn ton från cutting crews (I just) died in your arms.  Men är i alla fall glad att Måns gick vidare med kvällens bästa bidrag.. Tog sällskap med Emlie till järnvägsstationen och där fälldes så kloka kommentarer från sida som: "Får jag inte en riktig Billy så får jag väl nöja mig med en Billy i trä!" (chansa vad ämnet var som gjorde att jag fällde denna onliner?)

// Malin (ska återgår ill pluggandet nu men ikväll bänkar jag mig i soffan framför Beck så att jag kan få min veckodos av Gunvald;)) 

Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0