Dagens

Känner att Mia har satt standarden nu och helt plötsligt försvann möjligheten att gå runt i mjukisbyxor hemma, för tro mig det är ingen vacker syn och det borde ni heller inte plågas att se:P
Är helt såsig i huvudet efter två föreläsningar, men är i alla fall hemma nu. Stötte på min kompis Maria (inte blogg-Mia, underligt egentligen hur det kommer sig att så många heter lika i vår umgängeskrets...)  i trappuppgången upp till min institution, var länge sedan vi sågs sist så får nog antagligen ta och styra upp någonting där.
Fick även ett roliga resultat från en tidigare hemtentamen som gjorde mig på bättre humör:)
Var inne på Rut med flera idag och hittade en oerhört fin klänning, men prislappen var lite väl häftig för en student i februari som inte riktigt vet när hon skulle få änvändning för den. Anar däremot att det kommer sluta med att den får följa med hem ngn gång. Får testa den någon dag och knäppa kort så att ni får se detta underverk...


Och nej, det är inte någon som har halshuggit mig under dagen orkade bara inte visa mitt nästintill osminkade ansikte.

                                                                                                                                             // Malin        

Kommentarer
Postat av: Clara

svar: tack!

2009-02-10 @ 21:22:59
URL: http://collman.blogg.se/

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0