Dagen i bilder och lite allmäna funderingar

Hej, bloggen!! Idag har jag agerat personlig assistent åt min 86-åriga farmor. Hon skulle iväg och träffa sina vänner, som hon gör varje torsdag men eftersom det är så otroligt dåligt plogat hemma så följde jag med som stöd. Hade förväntat mig att få häva upp datorn och sitta och jobba lite men istället slutade det med att jag satt och småpratade med farmor och hennes två vänner som var 85 och 91, otroligt pigga för sina respektabla åldrar!! Var i alla fall en mycket trevligt stund och vi stannade i ungefär två timmar, ett personligt rekord för mig som vanligtvis inte brukar ha tillräckligt med tålamod för att sitta flera timmar och stirra på ett tomt fat (tar ju aldrig mer än fem minuter att äta upp en bulle)... Mindes att jag igår läste intervjun i Upsala Nya Tidning med Alexander Mayborn, målspruta i Sirius bandy, som tydligen ser sig själv som en professionell fikare och kan sitta på ett kafé i fem timmar, FEM TIMMAR!!!! Hur gör man för att kunna sitta och fika i fem timmar, personligen skulle jag få spader efter enbart en.
                                                                    
            Här intogs en fika med min farmor                             Solen var framme och det var inte heller särskilt kallt ute
'

Passar på att lägga upp bilder pa dagens klädval också...

                                                     T-shirt från H&M, halsduk från H&M och jeans har  
                                                                                                                            jag nada aning om vart de kommer ifrån.

Nu ska jag börja laga middag, idag blir det pasta och skinksås... Kram
                          // Malin

Kommentarer
Postat av: Nina - This is who I am ♥

trevlig kväll! :)



kramis.

2009-02-12 @ 18:18:08
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Hemmie

Känns som om du lägger till sportinslagen :D mycket varierad blogg måste jag säga.

2009-02-13 @ 21:33:38

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0