Bojkottande av melodifestivalen

Ja ikväll så startar då melodifestivalen, för den som ännu inte upptäckt detta fenom så slå på svt klockan 20.00, och jag som vanligtvis brukar vara jätteexalterad över allt som har med showen att göra har i år bestämt mig för att bojkotta spektaklet. Detta på grund av att jag vet att jag om någon månad när Eurovision Song Contest går kommer att deppa ihop när Sverige återigen hamnar på en urusel bottenplacering (när länder som Storbritannien kommer före är det i mina ögon ett tecken på att det är dags att ge upp). Dessutom är inte längre Kristian Luuk programledare och då försvann ytterligare en anledning till att se på melodifestivalen.
Men detta har lett till att jag nu behöver akut hjälp, vad ser man på när övriga Sverige ser på svt1 och alla andra kanaler är för rädda för att sända något som faktiskt är sevärt???

                         //Malin     

Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0