Alla <3 dag!

hej och hå så här på alla hjärstans dag!!

Hu har jag egentligen firat denna dag då?? jo såklart med min kära pojkvänmen vi började fira redan igår, han fick sina presenter av mig som va två armband, ett köpt och ett egen gjort som ja fixade igår. men de gick sönder så måste la de. ;) vi köpte massa godis och chips som vi åt igår också och ja somnade tidigt men jocke låg vaken till klockan tre och jag vaknade nog en gång i halvtimmen. :P
Idag då vad har vi gjort då?? jocke sov till ett då han sen fick fruskost på sängen och även kladdkaka som jag bakat på morgonkvisten. mm va got de va :D



dagen har mest bestått av mys och kramar men vi va även in en snabbis till gränby för att inhandla alkohol på systemet, jocke skulle tydligen ut på krogen ikväll. :P (vet att han alltid sköter sig) va även och förkorta armbandet han fick igår och hämta hockey grejer. har ni någonsin vart in i ett hockeyomklädningsrum?? stanken som finns där inne går inte att beskriva, det är så himla ombehagligt. så hålla för näsan är ett måste!!

Jocke har nämligen match ikväll och därför blir dte inte alla <3 dag firande i kväll, fast jag ska åka dit och se matchen i kylan! jag tycker om att se han spela för han e bäst!! som sagt ser ja framemot om några år när dom stora cashen rullar in. =) haha!!  



nu ligger ja här i sängen, väntar på mat och leker lite med rasmus som vi är barnvakt åt för om en timme åker jag till den kalla hallen och spenderar min lördagkväll!

ha en bra kväll!!
puss och kram








Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0