11 februari

God dagens kära blogg.

Idag ahr jag hunnit med mycket, :/ är nämligen eldig idag så jag har vart inne i stan idag med en kompis, tina. Vaknda åtta i morse av ett sms som var från min kära pojkvän, så då gjorde inget att ja vakna så tidigt för då blir man bara glad av sms, ialalfall kunde inte somna om så låg vaken fram till kvart över nio då jag gick upp och fixa mig för att åka in till stan, tina ville ha lite hjlp att hitta kläder så jag ställde upp som personlig shopper (mitt andra jobb liksom, fast utan lön)
så alldeles nyss kom jag hem, med bara ett linne i en påse, 29 kr var de värt =) 
Men tina shoppade på bra, jag tycker jag gjorde ett bra jobb idag. =) hoppas du blev nöjd fina tina!! =)  

här kommer också dagens outfit!!




Nu ska ja vila lite för man blir trött av att gå på stan! =) hörs sen!








Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0