Vår, vår underbara vår

Så skönt med soool =)

I fredags fick syster och micke en liten kille, melwins lillebror. Väldans sööt! Sååå GLAD! Grattis till hela familjen!

Igår va ja på påskmiddag hemma hos Vickan och hennes familj. Mia, hennes familj och sara va också där. Hade väääldigt trevligt. Blev årets första grillning och det gillas! DÅ är det vår!

Min dag började tidigt. Vaknade vid 7 av att jag hade sjukt ont i halsen.. blev lite rädd att det va halsfluss eftersom mia haft det. Var och kollade, va inte halsfluss. Lättnad, eftersom jag va rädd att ha smittat lilla mellen. Så nu är det bara att preparera med piggelin och varma drycker eftersom halstabletterna jag köpt på apoteket kan ta sig i arslet!

Nu är jag hemma hos miafia, åkte hit och satt mig i solen ett tag. Snart blir det mat och sen ska vi, vickan och malin hem till mig. Myyskväll! =)


Tack och hej på ett tag.



Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0