Jösses vilken måndag...

Är nu hemkommmen från dagens två föreläsningar och känner mig helt slut, det värsta är att jag vet att jag kommer behöva att plugga hela kvällen. Åkte hemifrån före åtta imorse i tron om att läraren meddelats samm tid som jag, det vill säga att föreläsningen skulle ha börjat klockan 09.15. Tji fick jag och möttes av beskedet att läraren hade fått fel tid av ansvarig på institutionen, således började inte föreläsningen förrän kvart över elva.


 

Två timmar av läsande på stadsbiblioteket blev det istället, kände mig en aning stolt över att jag inte åkte hem istället för att vänta.



Dagens inköp blev dessa på indiska för 59:- , hittade inte mina andra imorse så passade på att köpa dessa som jag spanat in för någon vecka sedan.




So long flaggstång....
// Malin

Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0