En dag utan mjukiskläder

Så var det fredag igen, på måndag återgår jag till solan igen och då kommer jag ha varit ledig i hela tretton dagar. Dagar som har och kommer att spenderas i mjukiskläder, därför kände jag att jag tillfälligt behövde återvända till civilisationen igen.
Träffade Sandra på stan för att följa med henne och leta födelsedagspresent, slutade med att vi åkte till gränby och mötte Mia som påpassligt hade lunch. Satte oss ute i solen och åt glass medan vi pratade om sommaren och Norge... 
Resultatet av denna dag blev små skavsår på båda hälarna eftersom jag hade kommit på att jag skulle ha mina nya gympadojjor. Tror knappast det finns någon i hela världen som lika benägen att få skavsår som mig, men det kan ju ha att göra med att jag köper nya skor titt som tätt, vad vet jag?
Kvällen blir lugn, tänkte att jag skulle spana in Generation Kill som börjar ikväll på tv och hoppas på att den är bra.

Ha en trevlig fredag

// Malin 

Kommentarer
Postat av: Anna

det är alltid skönt med mjukisar på fredag kvällar

2009-05-14 @ 12:17:23
Postat av: Anonym

Hej jag såg att du gillar Kenzas Balmain inspirerade skor. Ville bara tipsa om att de finns på tradera.

http://www.tradera.com/Party-Skor-Sandaletter-Sandalett-nitar-strass-ZARA-Balmain-auktion_340307_111181822

2010-04-20 @ 12:42:25

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0