April april

1a april idag. Grattis Janna!! 21 år idaag =)
Igår inventerade vi ihop på hennes jobb.. willys. aseffektiva och skitduktiga va vi. Men jag tycker om möjligt lite mindre om bacon nu.. =p

Imorse vaknade jag med halsont. Hade ont i huvudet hela dan igår och ont nu med, hoppas jag inte blir sjuuk! Är iaf ledig idag så får vila lite. Helt otroligt att inte jobbet ringde och väckte mig 7 idag med..  Ska till nyöppnade Ikea senare med malin medan hon har hål. Blir ju lite spännande och se hur det ser ut där nu. Skulle veeerkligen vilja ha en ny soffa. Behöver en ny soffa, så borde köpa en soffa!! Men är man student så är man.. blir väl att sitta i den här soffan tills man sitter direkt på fjädrarna.. =S =P

Borde för övrigt köpa en ny cykel med.. men men, dream on. så länge den rullar framåt så kommer jag sitta på sadeln och trampa som en tok. 

Borde ta körkort med,, och boka tandläkartid... ye ye.. Dagens ord blir Borde..

Borde gå ner till centrum och hämta ut mina skor som kom idag också.... och det SKA jag göra!! För dom är redan betalda!! Hehee.. Csn-suckers! You can't stop me!


Cherry cherry
boom boom  


Kommentarer

Skriv något snällt:

Vad heter du?
Vill du finnas kvar till nästa gång?
E-postadress: (den ser bara vi)

Vill du att vi ska besöka dig?

Skriv vad du vill?

Trackback
RSS 2.0